piątek, 27 lutego 2009

Z wizytą w lesie cz.1

Kolory pni drzew w lesie, w okresie zimowym.

Dnia 27 lutego, na osiedlu pozostałości po minionym śniegu, ale zaciekawiło mnie jak będzie wyglądał las w tym okresie czasu. Postanowiłem wybrać się do lasu na Bemowie, jest to tzw. "Uroczysko Bemowo". Pogoda fatalna, tzn. drobna mżawka, pochmurni i w ogóle kiepska pogoda. Dla mnie to tylko czyste wyzwanie amatorskie. Efektem tego wypadu są poniższe zdjęcia, nie najlepszej jakości, usprawiedliwieniem dla mnie jest kiepska pogoda, na coś przecież trzeba "zwalić" odpowiedzialność aby się nieco wybielić. Wlesie jakby trwała jeszcze zima w pełni, zobaczymy jak to wygląda naprawdę.

W tej części pokaże kolory pni drzew.

Zupełnie jasny kolor pni jakiegoś krzewu, w oddali ciemniejsze barwy.

Zróżnicowana kolorystyka pni drzew na pierwszym i dalszym planie.

Niektóre zupełnie czarne, pewnie mokre od deszczu i zależy to chyba od gatunku drzewa.

Kolory jaśniejsze (dąb) i zupełnie czarny mały pieniek, nie znanego mi gatunku.

Zupełnie czarna kępa pni, nie wiem tylko jaki gatunek tego drzewa.

Brak komentarzy: