wtorek, 17 lutego 2009

Powrót zimy ?

W dniu 16 lutego, (wczoraj) pokazywałem resztki topniejącego śniegu i prognozowałem, że czeka nas odwrót zimy. Myliłem się niesamowicie, otóż dzisiaj we wtorek (17 lutego) oczom moim ukazał się obraz prawdziwej zimy. po obowiązkowych czynnościach porannych (zakupy, pranie itp.) chwyciłem za aparat i ruszyłem na wędrówkę po osiedlu. Docelowym miejscem, jak zwykle okazała się znana nam polanka. To co uważałem za ciekawe, przedstawiam w postaci poniższych zdjęć. Tak dla informacji powiem, że warstwa śniegu wynosiła ok. 15 - 20 cm. W związku z trudnymi warunkami atmosferycznymi, komunikacja na Bemowie była sparaliżowana do godziny ok. 10.00. Na ulicach po prostu stały sznury samochodów, na każdej ulicy przejazdowej. Żałuję bardzo, że nie wpadłem na pomysł zrobienia zdjęć z tej sytuacji. Z pewnością jeszcze zdążę to uczynić, przy najbliższej okazji.


Polanka, ogrodzenie do Gimnazjum,

Ławka na polance, warstwa śniegu ok. 15 - 20 cm.

Polanka i ogrodzenie Gimnazjum.

Kaprys natury, młody dąb, który na zimę nie zrzucił liści, które z kolei przysypał śnieg.

Kaprys natury, młody dąb, który na zimę nie zrzucił liści, które z kolei przysypał śnieg.

Kaprys natury, młody dąb, który na zimę nie zrzucił liści, które z kolei przysypał śnieg.

Polanka, na styku z terenem wojskowym.

Widok na polankę.

Polanka, widoczne wejście na teren wojskowy.

Okolice polanki.

Polanka, bazie przykryte częściowo śniegiem.

Okolice działki sąsiada.

Okolice działki sąsiada.

Zasypane auta wzdłuż ulicy, za domkami prywatnymi.

Okolice działki sąsiada.

Widok w zbliżeniu.

Okolice działki sąsiada.

Brak komentarzy: