poniedziałek, 23 marca 2009

Usprawiedliwienie ...... ?

Wypada mi się coś niecoś usprawiedliwić z mojej opieszałości w pisaniu bloga.

Otóż :
- pogoda jest niezachęcająca do wszystkich czynności, takich jak spacery, fotografowanie
- mała aktywność spowodowana operacją zaćmy i rekonwalescencją po niej
- brakiem samochodu, a więc utrudnionym dostępem do łona natury (?)
- znacznym brakiem wolnego czasu (sprzątanie, porządki przedświąteczne, częste wizyty u lekarzy, sprawy związane z rejestracją nowego samochodu itp.)

Sam jestem zaniepokojony obecną sytuacją. Nowych pomysłów mam sporo, wkrótce będę je realizował. Chciałbym w niedługim czasie nadrobić zaległości, o czym niektórzy mi "grzecznie" przypominają. Czekam na odpowiedni moment aby "ruszyć" do ciężkiej pracy. Planuję aby od dnia 30 marca (poniedziałek) ukazywały się już moje "owoce" zapowiadanej pracy.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i zapraszam za tydzień (?) do ciekawej lektury.


Brak komentarzy: